SmåÅngest

Jag går runt och har små-ånges åt en massa saker nu.
Jag har shoppat för mycket, har mycket KVAR att shoppa, har tenta på lördag , måste fixa så att jag har internet i lägenheten och jag ska sova själv framöver! Jag sover inte själv :P Antingen sover jag hemma i huset i Skara med massa folk i rummen bredvid. Eller så har jag haft Lisen, Elvira, Amanda eller någon annan kompis bredvid mig i sängen, eller kanske kusiner och kusinbarn i bäddsoffan i rummet eller.... ja någon annan.... Men sova själv är inte min grej. Och jag har en skog precis utanför mitt fönster. Gissa om jag kommer komma på si så där 200 olika skräckfilmer som det är med skog i :P


Tänkte precis fråga varför det inte gick något bra på tv, men så såg jag att Scrubs hade börjat :)


(saknar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0