Smultron och blommor

Var på stan ett tag to kill some time. Inhandlade lite smink, en duschkräm som luktade smultron och blommor!
Jag har blommor i min lägenhet, och ni ska bara veta hur mysigt jag har det här hemma nu :)
Kommer nog bli som min mamma i framtiden, ha 1000 blommor i mitt hus.

Skönt när man har sina föräldrar att titta på, om man vill ha någon susning om hur man själv kommer bli i framtiden.
Jag tror att de flesta blir ungefär som sina föräldrar. Det gör inte mig något, mina föräldrar är dom bästa människorna i världen så :)

Ska ta och lägga upp bilder både på lägenheten och på Vincents dop-presenter när jag kommer tillbaka efter helgen.

Puss!

Ps. Jag har en jättesöt granne. :P Höll upp dörren åt mig och log. haha!
(jag har inga vänner här, så vilken liten god gärning gör mig megaglad :D )

Kommentarer
Postat av: Elvira

Söt granne?! Låter sjukt spännande ;)

2009-02-20 @ 17:14:33
Postat av: Anonym

Jaa, han var jättesöt :) Har bara sett typ tjejer och utländska killar, men denna killen var i min ålder , lång och sött leende ;) du får komma och kolla

2009-02-20 @ 17:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0