Svintrött

Det svider i mina ögon, så trött är jag.

Igårkväll var jättekul! Christine och Sofies 18-årsfest. Jag kan väl erkänna att jag kände att jag var en av de äldre på festen, men kände igen så många så många trevliga människor så det gjorde inget.

Vaknade något av att jag störde mig på att pappa hostade så högt.... vaknade till mer, och kom på att det var JAG som hostade. Erik kom och vi gick igenom låten Alex och jag skulle sjunga på dopet som var idag för första gången.
Men det gick bra. Var skitnervös, missade 2 ord i texten men Alex märkte det så hon hjälpte mig.
Sen var det jättemysigt på dop-"efterfesten" med kul folk. Hängde med Axel och Linnea hela tiden som vanligt :)

Jag köpte en liten slips som Vincent hade på dopet till sina finbyxor/väst han fått av mig också.  Han var stiligast av alla män i hela världen ;) Thanks to his Moster.
Sen fick han jättefina adidasskor av mig som han ska kunna ha i vår/sommar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0