Världens bästa syster

Alexandra skulle hjälpa min mamma med att lämna hennes pass på konsulatet här i Göteborg så jag följde med för att hålla ett öga på Vincent. Och bara så ni vet så tror jag att både jag och Alex träffade min drömkille :P
Lång, brunt kort hår och världens finaste bruna ögon. Han var artig också. Han hjälpte Alex att bära upp barnvagnen för alla trappor och han log mot mig när han gick ut ut konsulatet.... mmmums

Sedan gick vi och åt lunch på Arkaden. Vi satt där rätt länge och pratade och myste med Vincent. Sen gick vi vidare i lite olika affärer, köpte lite småsaker, men inte några skor. Stod även om valde mellan två väskor på H&M men det slutade med att jag inte valde någon av dem.

En stor ring, ett par örhängen, ett hårband, underkläder och strumpbyxor fick det bli för idag.
Efter tentan hade jag tänkt att köpa mig en väska och ett par högre vårskor.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0