Veckans tankar;


Jag vill bli uppvaktad av killar på romantiskt sätt. Och gå på riktig dejt. Jag vill också finna mitt livs kärlek. Det ska jag göra. Så många skilsmässor som sker nu för tiden, och otrohet, man stannar med en "kärlek" för att man har "nöjt" sig med hur situationen ser ut och folk kanske får för sig att de inte kan finna någon annan när man är äldre.
Jag ska hitta den rätta J Jess! Det är mitt mål. Inte nu, nu är jag ung, men sen när jag sitter med min man vid 80års ålder ska jag känna att det var rätt val, rätt man jag valt att spendera mitt vuxna liv med.
(Jag har kollat på för många kärleksfilmer det sista, kollar ju inte på skräck nu längre när jag bor själv :P)

Notebook. Vilken tjejfilm. Och vilken FILM! J underbar


Som min mamma säger: du är fortfarande ung.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0