Vilken alla hjärtans dag!

Igårkväll/natt var jättelyckat! Jag och Lisen gjorde oss iorning tillsammans, drack vin och åt kex med ost.
Sen kom Elvira och sist kom Herman och Raul och några till och det blev en kanonkul förfest. Tiden gck skitfort och vi gick iväg till bussen och åkte till Skövde. På bussen sjöng vi tjejer slagerlåtar och killarna gapade någon kass låt :P Vi drog till Vatra, ASMYCKET folk, verkligen för mycket, men det stoppade inte oss från att dansa. Jag och Elvira dansade typ hela kvällen för vi tappade bort Lisen ganska snabbt ;P
Många turkar också som var tvungen att gnida sig mot en, vilket var lite jobbigt men Raul räddade oss varje gång :)

Sen skulle vi ut. Och när jag lämnar min lapp så får jag Lisens jacka! Går till Lisen som säger; jaha , men jag har tappat bort min lapp. (Vilket alltså var MIN lapp!) Så jag stog utomhus och fick inte gå in i garderoben på 20 min eller något. Tillslut såg en manlig vakt mig och tyckte synd om mig så han gick med mig in, och kollade i plånböcker och hittade mitt pass så jag fick min jacka tillslut iallafall. JÄVLA KLANTLISEN :P men jag älskar henne ändå

Sen tog vi buss-taxi hem. 700 spänn blev inte så mycket på typ 7 pers så.

Efterfest med makaroner majs och aromat och jag och Raul var dom som somnade sist, för han hjälpte mig att plocka iordning på burkar och flaskor.

Somnade i en av sofforna. Vaknade upp av att Björn och Raul pratade och skrattade, så jag gick upp och la mig i min säng där Varma Lisen såg =) Det var najs!

Jaja, mycket det blev skrivet. Men det var iallafall en sjukt kul ikväll!

Nästa helg blir också rolig förhoppningsvis. Först utekväll med Lisen och hennes kusin med kompisar i Göteborg, sen 18årsfest x 2 (sofie och christine :) på lördagen hemma i Skara och sist Dop, Vincent.


PUSS

Kommentarer
Postat av: lisen

haha jag har inget minne av bussresan :P

2009-02-18 @ 17:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0