Ångest

Idag har jag haft en ångestdag. Även om jag gick upp supertidigt så känns det inte som att att jag direkt utnyttjat dagen över huvutaget. Jag kollade på "Sjunde himmlen" och kollade runt på datorn. Jag kan inte regestrera mig på skolan de datumena som man ska, och inte heller skriva in mig på kåren då de har inskrivningsdatum så jag har fått maila Handelshögskolan om det. Sen städade jag mitt rum, efter att ryssarna hade sovit där. Bäddade om, dammsög, plocka ihop bäddsoffan osv. Jag har pratat lite med Erik och hans gäng som kom förbi för att äta (paus från studion) men sen har jag verkligen inte gjort nååågot annat och paniken kommer sakta med säkert.... Jag har inget att göra!!!!
Jag vill ha alla roliga datum nu! Jag vill klippa mig på måndag och sen dra ut och fira Sandra 20!! Vill flytta ifrån lägenheten så jag slipper studielånen nått mer, vill ha Peters alla firande och MEST vill jag ha den 14 augusti så jag slipper detta jävla pissväder i Sverige och kan få bli lite brun i Turkiet istället. Spendera pengar på utekvällar med god mat, och sen få gratis öl av de i baren på Shakers och Xbar. Hoppas alla roliga jobbar kvar.
Jag vill till den varmaste värmen som förmodligen kommer bli runt 45 + eftersom att det är 40 redan nu. Nununu vill jag åka! Ge mig imorgon då det är mys med tjejerna iallafall, och sen torsdag så jag kan åka och umgås med Pootschi och min syster lite iallafall. Då mår jag fint sen :)
Men vad ska jag göra nu då, resten av kvällen? Finns ju inte ens någon kul på t v. Allsång liksom... nej tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0