Bra

Det var skönt att komma ifrån stan lite. Få åka till Göteborg, och prata ut och få tips av en bästa vän. Superbra!
Vi drog till Alex och Peter och fik gratis kvällsmat - pizza! Sen åkte vi hem, gjorde oss iordning och åkte till Gothia Towers och satte oss på Heaven 23. Vilken jävla utsikt! Och vilka goda drinkar och gott vin! Vi tog taxin hem och somnade, och vaknade tidigt för att vi skulle sitta barnvakt åt Vincent. Det var min andra och sista bajsblöja jag bytte kan jag lova! FYFAN

Ikväll ska vi se Harry Potter på bio, jag Amanda Lisen och Elvira. Ska  bli spännande :)

Igelkott i trädgården skrämde livet ur mig förut. Stor och läskig var den.
Men vår söta lilla nya myskanin räddade mig med sin söthet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0