En kväll jag inte riktigt tänkt mig

Ja, det var en kväll jag inte riktigt hade tänkt mig. En jättemyig förfest med ett mycket trevligt gäng.
Jag höll mig till Elvira och Christine för det mest, dom är kanon!
Sen drog vi till stadt och dansade. Men man blir ju galet varm på andra våningens dansgolv. Jag ska sätta upp håret nästa gång, för det ser ut som att jag antingen är nyduschad, eller har stått i spöregn :P

Imorgon blir det Göteborg med mig älskade Amanda, då det ska köpas en sombrero och hitta på skoj på kvällen.
Hon ska även få se min lilla lägenhet för första, och kanske sista gången? Vill ju inte bo där mer, så ska fixa med de papprena samtidigt som jag fixar med skolpapprena.

Skräckfilm ikväll? mhmm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0