Hola!

Igår fyllde Sandra 20 år och vi åkte dit för att krama på henne och äta smörgåstårta. Mycket mysigt :) Massa hundar fanns det där att mysa med också.
Kvällen innan var kanonkul hemma hos Sandra, med god mat, dricka, kort, skratt, lekar och en strippande Brian! Kanonkul! Sen hade jag iförsig inte alls kul på stadt utan blev så uttråkad och less eftersom att jag tappade bort alla, så jag gick ut och satte mig på en trottoarkant en timme innan vi åkte hem. Jag ringde runt till en massa folk (stackare) och pratade, vilket dom förmodligen blev chockade över eftersom att jag hatar att prata i telefon. (Så då måste ni förstååå hur uttråkad jag va! :P)

Ikväll blir det SATC och sen hem och krama på Vincent.

Imorgon kommer Alex och Peter hit, Jag ska fika med Frida Lossi Elvira i Lidköping och ringa min faster och planera min övernattning hemma hos dom på fredag. Ska bli mysigt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0