Orkar inte mer

Jag vaknar alltid upp med en klump i magen, panikkänsla och gråten i halsen.
Detta beror på att jag i typ en månad har drömt konstiga drömmar om att jag inte är omtyckt av mina vänner.
Jag gör saker där vänner i vanliga fall blir stolta, glada, intresserade, fnittriga osv men just när jag gjort det så blir dom sura, skäller ut mig, sprider ryckten, och pratar inte med mig längre. Och jag försöker med hela mitt liv att förklara att dom aldrig skulle bete sig så om det varit någon annan i gänget men då blir dom bara ännu surare.
Det är skitjobbigt att drömma dom här drömmarna. Jättejättejättemassa.

Jaja, nu väntar jag på att mamma ska komma med mat ifrån mormor och sen ska jag ut och gå.

Det är tyst här utan Vincent 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0