åååh

Studenten var kul och det var kanonmysigt hemma hos Lisen på hennes motagning. Förfest hos mig var också jättetrevlig och även utgång på Olins med huuur mycket folk som helst.

Idag har varit jättebra. Vi åt på en herrgård, och åkte sen hem till Mia och Håkan och festade. Tills nu typ. Jag var inte så jättefestsugen idag, så jag hängde för det mesta med Linnea och Axel, sen satt vi alla ungdomar i partytältet och skrattade, skämtade, pratade och sjöng.
Åhhh jag är så lycklig. När jag var liten var det bästa man visste att åka till Faster Mia och Farbror Håkan, få massvis av godis, god mat och leksaker. Sen sov alltid jag mellan dem, Aron på en tältsäng bredvid och Albin sov hos hunden ;)
Iallafall, så bestämde Jag Axel och Linnea oss för att vi ska åka dit nästa tisdag och sova när. Kanske t.o.m 2 nätter! :D Kommer bli helt underbart. De bor så underbart, mysigt och LUGNT och efter många sömnlösa nätter för mig så kan jag tänka mig att det skulle va bra för min kropp att komma ut till naturen och lugnet.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ååh,jag längtar tills nästa tisdag! :)

2009-06-14 @ 11:58:50
Postat av: Alina

Jag också! Hoppas tiden går snabbt och att det hinner bli fint väder :)

2009-06-14 @ 15:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0