Bra dag

Åh det är så skönt när man går upp tidigt på mornarna (och solen skiner) och man känner att man gjort hur mycket som helst i slutet av dagen.
Jag åkte med Sandra som skulle köra sin far till Skövde, och jag och Sandra gick runt på stan lite. Vi skulle egentligen bara "kolla" lite, men båda fick med oss lite saker hem. Jag köpte för en gångs skull skor, 2 par.
Sen åkte vi hem och åt hos Sandra och pratade en massa.
Pappa och jag åkte och handlade lite, sen kom Amanda hem till oss. Vi gungade lite :P och sen gick vi och hyrde "i taket lyser stjärnorna": Bäst var "ååh det luktar sån där äcklig fransk ost... som smakar bajs"
Bra film, men jag blev fan frustrerad på tjejen i filmen. Guuud

imorgon ska jag upp tidigt igen har jag bestämt, och springa. Lämna tillbaka filmen och kl. 5 kommer Mia och hämtar mig och Linnea! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså det blev ju sjukt dumt. När jag gick hem kom jag på at jag inte tog filmen. Varf gjorde jajg inte det. :P Haha

2009-06-22 @ 22:05:25
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0