Låvande

20 grader på lördag, det ser låvande ut.
Nu gäller det bara att fråga Amanda om man kan få låna några av hennes megasnygga kläder och även inhandla strumpbyxor och sommarskor. Vilken tur att Sandra tar med mig till Skövde imorgon, då får jag dra med henne i affärer. Ska ju egentligen inte shoppa något pga. lite pengar, men sommarskor måste jag ändå ha nya, till Turkiet, och då är det ju lika bra att köpa nu så jag kan använda dom mer innan sommaren är slut.
Åhh jag måste boka klipptid också.... Jag hatar att jag inte har några pengar. Som tur är har jag min älskade far som på något sätt ser på mig när jag egentligen inte vill slösa pengar, men är så illa tvungen till det, och så bidrar han alltid med något. Ja. Jag är bortskämd.

Ska bli skönt att få komma bort lite, både på tidag-torsdag och sen torsdag-söndag.
Älskar att det är underbar familj och släkt jag ska umgås med då. Axel och Linnea + Mia Viggo och en sovande Håkanbråkan, och sen familjen Juel.

Såere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0