Midsommar

Jag vet inte. Jag känner bara en stressklump i magen och har gjort hela dagen, vilket har gjort att jag reagerat på saker lite väl hårt och gråtit ungfär halva dagen. Jag ser inte fram emot något. Vill att det ska vara över. Jag är inte inne i en bra period. Stress med skjuts, kläder, mat osv. Allt bygger på den där klumpen. Jag vill just nu bara skita i allt, och sitta bredvid mamma vid bordet och krama henne, och fira med familjen. En kalasgäng ska komma till Bommagatan; Mamma, pappa, Alexandra, Peter, Orela, Vanda, Maria o. co. Tanja Arne Ruslan, Familjen Svensson och jag vill också vara med! Men... med hjälp av positiva 2009 så tänker jag Happy thoughts och tror att jag kommer missa en massa om jag inte åker med imorgon. (Tummen upp) Om bara stressklumpen kan försvinna inatt.... tyvärr sover jag i "mardrömsrummet" inatt igen........................

Och sen försämras allt när jag inte kan komma på någon bra låt jag vill lyssna på när jag äntligen har fått Spootify med hjälp av Världens bästa Kristoffer!


puuuh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0