Ofattbart

Kan inte förstå varför vi inte gjort det tidigare. Jag har haft världens underbaraste dagar ute hos min faster. Nästan så jag grät när vi åkte hem. Jag och Linnea blev hämtade i förrgår av Mia, vi åkte och handlade och gled på golvet (vilken inte var kul eftersom att mina skor inte var glidvänliga :P) sen käka vi klass på Lejonet och Björnen.
Axel kom senare och då käka vi god mat och spelade yatzy (stavas?) Axel den jäveln vann typ jämt.
Vi hann även med badminton, ringkastning, pil, sola, spela fotboll med viggo, många promenader, 2 st. till ett spökhus. Kolla på tv, godis, chips, pannkakor, vi blev bortskämda till 500% och det var underbart. Längtar tills vi gör om detta Linnea och Axel :)

Nu sitter jag och väntar på min kamera som jag glömde kvar, som mia kommer med snart och sen åker jag till Göteborg för att sen spendera helgen i Kalmar.

Puss

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ja det har verkligen varit underbara dagar :)

sen får vi ju inte glömma bort att vi har skrattat väldigt mycket också!

jag är en riktigt dålig förlorare när axel vinner har jag kommit på.. Men det har varit riktigt kul, och jag längtar också tills vi gör om det,för det måste vi! :)

2009-06-25 @ 23:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0