Slut

Det var en kul kväll igår.
Dock har jag bestämt mig för att inte dricka så mycket mer. Det är så dyrt nu när man är 20 och kan gå på systemet själv. Och jag orkar inte komma hem sent på natten och vakna upp klockan tolv på dagen av att hela kroppen värker.
Missförstå inte nu. Men jag orkar inte gå igenom samma rutiner hela tiden. Man förfestar, super och drar ut och pratar med folk och dansar sig cp-trött. Jättekul! MEN.... inte efter 400ade gången då det är exakt samma saker som sker. Det börjar bli såååå tråkigt. Man vet vad som kommer hända.

Nej nu ska jag ligga här och må illa och kolla på The Hills. Ska försöka orka mig iväg till duschen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0