Studenten

Jag har spenderat mina sovtimmar i soffan nere i tvrummet de senaste dagarna (för att jag är själv hemma och får för mig att det låter mycket ifrån vinden om jag sover i mitt egna rum :P)
Vaknade iallafall upp vid 9 imorse, kollade ut och tänkte: JA men om några timmar är det nog soligt. Somnade om, och vaknade igen vid 11. Men det var fan inte soligt. Så jag somnade om, och vaknade kl. 14. Känner veeerkligen att jag har utnyttjat dagen på bästa sätt.... Naaaat!

Ska städa lite hade jag tänkt. Mamma och Pappa kommer äntligen hem från Ukraina och jag kan börja sova i min egna säng igen. Tror inte denna soffa är så bra för min snea rygg nämligen :P

På fredag tar min älskade Lisen studenten. Vi ska väl iväg och hänga på massa saker på våra vänner och sen drar jag och min familj till Kampf/Magnusson och fortsätter firandet av Lisen.
Hoppas på grillning efteråt hemma hos mig med gänget. Dom ska umgås på lördag, men jag kan inte vara med då, för då har min farbror Håkan 50 års fest. Ska bli skitkul! Har kommit så nära ungdomarna i släkten det sista. Vi var bästisar som små, men sen kom vi upp i den åldern då det var lite pinsamt typ. Men nu så har vi hittat tillbaka igen, när vi är gämla :P Aronbaron, Albin, Axel, Linnea, Erik, Orela, och förhoppningsvis Annie också. Kanske t.o.m Nadia?
Tråkigt att fam. Juel inte kommer, men dom är hemma till Midsommar iallafall.

Puss



Studenten 08. Lyckligast




Jag erkänner. Är lite avis på Lisen och alla 90or, men... ni får kässare väder än oss ;P heHE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0