Både bu och bä

Känns så otroligt skönt att tentan är över. Nu ska vi bara börja på projektarbetet och få det klart och om 2 veckor har vi redovisning. Sedan börjar sista kursen innan sommarlovet. Känns BRA.

Sen känns det otroligt kasst, de frågorna jag hade lärt in var de absolut svåraste, och de väljer EN av de frågorna på tentan. De andra fem frågorna var skitenkla... om jag hade läst på dom! Så jag får sitta och hoppas och be er alla att hålla tummarna för mig så jag skrapade ihop till G. Känns INTE BRA.

Idag på bussen hem saknade jag alla mina kompisar. Gänget; Sandra Jenny Frida Amanda, våra myskvällar, jag saknade Lisen som alltid finns där för mig, och jag saknade Elvira; min självfrände. Tack gode gud att en av dem kommer i helgen iallafall. Annars skulle jag nog ligga och gråta i min ensamhet av saknad! :)

Och igår ringde mamma, för att kolla hur det var med mig, hur det gick med tentan och om jag önskade mig något från Ryssland som vanligt. Urs, det var jobbigt. Har bara koncentrerat mig på tentan det sista så jag har nog inte hunnit sakna något eller något. Plus att jag har haft min syster vilket nog gör att jag klarar mig här i Göteborg. (LÖVE)
Men när jag hörde min mammas röst som frågar på ryska hur det går för mig, om jag äter osv, så vill jag bara hem och krama henne.

Haha låter som att jag har varit borta i 1 år, men icke. :P

Sol och vår är det iallafall idag! :D Idag kommer Alex med familj och jag ska bjuda på mat. Imorgon ska jag fixa ett nytt pass inför London-resan och även åka med Alex och Peter till Allum.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Elvira

Haha, Alina, självfrände, det heter Själsfrände, men det var ju en fin tanke i alla fall ;) Min lilla plutt! vi ses imorgon <3

2009-03-12 @ 20:30:34
Postat av: Anonym

Haha stavfel där. Läser aldrig igenom mina texter. Men tack för att du rättade :D PUSS

2009-03-12 @ 20:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0