En lyckad fredag!

Igår var jättetrevligt :) Först drack vi och umgicks vi hos Alex och Peter. Jag och Aron kom iväg vid kvart över tio och det började med att vi kom på fel spårvagn men bytte snabbt. Pratade hur mycket som helst och det var jättetrevligt :)
Ett samtalsämne blev Farmor, hans gammo, och vi kom fram till att hon var centrum i släkten, den man litade på och fann lugn hos och både ångrar väl så här i efterhand att vi inte var hos henne mer än vad vi var.
Saknar min farmor varje dag.
När vi kom fram hade vi tyvärr missat 3 låtar men dom andra låtarna spelade dom skitbra!
Vi gick iväg och satte oss ett stort gäng och fortsatte prata och dricka och jag bjöd på shot och öl och grejer :P
Sen skulle vi iväg på efterfest. Jag och Aron tog spårvagnen till Chalmers och gick runt och letade efter öl till efterfesten men hittade inget folk (Kanske inte så konstigt kl. 3 på natten)
Erik Kristoffer och Orela kom förbi och vi drog hem till mig. Blev inget efterfest. Vi var alldeles för trötta allihop.

Idag har jag mått rumphål, då jag både är bakfull och har "Kvinnogrejer" :P

Men blåbärspajen tog iallafall slut, det var skitgod!

Ikväll blir det mat och melodifestivalen med Alex Peter Pootschi och Peters bror.
Nu ska jag tillbaka till tvn och heja på HV71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0