En promenad...

Vad sjukt mycket man kan tänka igenom när man tar en liten promenad på 45 min.
Jag fyller 20 om en vecka. Om en vecka är jag gammal. Jag gick nämligen förbi min gamla skola, högstadieskolan Teglaskolan och när man gick i 9an kände man sig såå stor! Nu för tiden känner man sig inte stor, utan gammal!
Fan, jag vill inte bli gammal. Kan man inte bli yngre för varje år efter 20 istället?


Gick även förbi min farmor och farfars grav. Igår kollade jag på gamla foton och som vanligt börjar jag sakna min farmor.
Jag tog ut pengar till Londonbiljetten, och gick till munken och där mötte jag mitt kusinbarn! haha blev så chockad när jag stog och kollade på lypsyl och hör: Aaaalliiiinaaa! :) Hon praoade tydligen där.

Jaaja... Ikväll ska jag till Skövde med Sandra :) Vi ska ut ikväll bestämde vi lite snabbt, vi blir ett litet tjejgäng. Men det blir sjukt trevligt! Sen sover vi i Sandras systers lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0