Göteborg

Vilken lång och bra dag! Först var jag med Elvira på idol. En upplevelse för sig, men efter att ha sett när sjukt bra sångare och sångerskor INTE gått vidare så kommer jag förmodligen Aldrig söka dit iallafall. Skulle inte ha en chans :P

Sen mötte jag upp Alex och Vincent på stan. Vi gick runt lite i affärer och jag köpte två kjolar, en mörkblå och en vit med  blåblommigt mönster. Även massa strumpbyxor som är bra att ha nu när det (snart) är vår och sommar.  
Efteråt följde jag med dem hem och fick middag. Gott och snällt! Fick även skjuts hem av Peter och nu sitter jag och kollar på Vänner och är tröttare än någonsin. Ska försöka hålla mig vaken till Desperat Housewifes och sen ska jag sova som FAN.

And jag ska nog kolla antingen sjukjympa eller kiropraktor så jag kan få min rygg att må bra igen. Blir besök hos doktor först, ja, för så här vill jag inte leva hela mitt liv :P

Puss

PS. 2 dagar kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0