Jag suger på att plugga

Skitkass. Har suttit och läst igenom mina anteckningar nu, lite, och sen hamnar jag framför datorn iallafall.
Det är så otroligt mycket att lära in, och hälften kommer jag knappt ihåg att vi har haft föreläsning om.
Och de frågorna som Ingrid kommer rätta kommer jag inte ha en chans på, det var hennes föreläsningar jag missade pga att läkaren bokade om min tid 3 gånger.

Jag ångrar mig, det blev rätt bra när jag möblerade om. Nu kan jag ha datorn i sängen (kunde inte det förut pga. för kort sladd) och sängen står inte i köket längre.

Längtar tills Elvira kommer på fredag. Då blir det god mat och utekväll och på lördag ska vi kolla på melodifestivalen och äta chips har jag bestämt :P Jag är mannen i vårat förhållande kom vi fram till igår när jag även bestämde mig för att våran låt är Lili & Susies låt från Melodifestivalen. SÅ BRA! ;P (hon har inte hört den än)

Nej tillbaka mot böckerna my friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0