Jag tror min mamma höll på att bli galen :P

Jag kom med frågan vad nodal och linjär attraktion betydde. Min mamma blev helt insatt och leta på svenska engelska och ryska men hittade inget . Hon ringde MK bussresor, mest för att sätta dit dem, för hon visste att de inte skulle kunna svaret :P Efter typ 1 timmes letande var hon tvungen att gå tillbaka till jobbet, och jag fick datorn. Och jag hittade svaret direkt! :D Så nu kan jag den frågan.

Blir väl bara plugg tills onsdag I guess. Känns som att denna tentan kommer gå åt helvete. Tyvärr. Men omtenta gör inget nu. Jag har klarat alla andra tentor hitills och har lärt mig hur det går till på högskola nu så det skulle faktiskt inte göra mig något, inte ett dugg nervös för att göra omtenta :)

Men på fredag ska jag iallafall iväg och kolla på The Flaming Moes och hoppas på att jag får med min syster faktiskt.
Annars går jag med Aron, vare sig han vill eller inte. :P

http://www.youtube.com/watch?v=U3Q9VSukQsE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0