Kan inte förklara mitt hat...

Imorse vaknade jag med världens bästa humör. Jag såg fram emot TUR mässan och att göra klart lite med projektarbetet. Men det skulle förstöras snabbt....
Spårvagnarna 1 och 3 som går härifrån var trasiga så alla tog bussen idag. Helvete vad mycket folk.
Och självklart ska alla jävla kärringar ha sittplatserna, ser dom någon som är under 45 så ska dom veck!
Och flyttar dom inte på sig så är det så synd om pmskärringarna, så dom bara mååååste säga det högt.
- aaaaj, jag har så ont i ryggen! Jag måste sitta ner!
- Jag har så ont i benen, jag måste sitta ner!
- Släpp fram mig, flytta på dig, jag har så ont, jag måste få en sittplats!

GAH!

Och det blir inte bättre när folk ska av eller på,  det är väl självaste fan självklart att typ 5 pers blir trampade på fötterna, hade jag blivit det hade jag förmodligen inte känt det, eller kollat lite surt, men endå förstå att det blir så när så många ska av och på samtidigt.
Men jävla kärringar, dom ska skrika och gorma, som om dom bryter hela jävla benet!
- AAAJ! Någon trampade mig på foten! AJAJAJAJ! HJÄLP jag måste sitta ner, jag har så ont i tåån.

Jag var SÅ nära på att säga ; Tig kvinna. Hur jävla självisk är du egentligen? Du är ju för fan inte äldre än 50, börja spring och motionera så kanske du inte har så ont i kroppen sen! Ditt egna fel om du väljer att ta bussen och sitta ner hela ditt liv!

SÅ! Nu har jag fått bort den ilskan i min kropp. För dom där hemska tanterna förstörde mitt morgonhumör, som för en gångs skull var på top!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0