London

Eftersom att jag är dålig på att ta tag i studierna just för tillfället och väntar på att kl ska bli 20.00 så jag kan gå över till Lisen och hyra film med henne så har jag kollat upp vad jag och Sandra ska besöka när vi och besöker vår bästa vän i Storbrittaniens huvudstad. Och sista tentan jag hade så skulle man på en fråga kunna ta upp 12 st. sevärdigheter i London så nu kan jag lite allt ;) (Kommer nästan ihåg typ 3 iallafall :P)

London Eye - Amanda, kan man inte ta sån där buss, så har man kollat på 10st saker redan? :P
Tower of London
Tower Bridge
Madame Tussauds
Buckingham Palace
Big Ben
London Aquarium
London Dungeon - cool! Men det lär väl inte Sandra vilja gå på :P
London Trocadero 
Oxford Street
Picadilly Circus
The Millenium Dome
Millennium Dome
Harrods London
Westminister Abbey
Speakers Corner

Får se om man hinner med allt :P

Kommentarer
Postat av: Amanda Livh

Du skrev madame tussauds 2 ggr. ;)



Jag bor precis vid oxford street så den kommer vi gå på typ varje dag. & jag kan säga att vi inte kommer hinna se allt det på 4 dagar tyvärr. Men sen tänkte jag att ni kanske vill åka till Nothing hill & camden också?

2009-03-01 @ 20:06:54
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0