Mitt i bakningen

Så där. Då är jag mitt i bakningen. Degen ska stå i kylen i 15 min, och Alex Peter och Pootschi är på baby-sim så eftersom att jag är själv i deras hem så satte jag mig här vid datorn så länge medan jag väntar.

Köpte en jättesöt ljus jeansjacka och 2 helt vanliga "bas"tröjor, (lila och svart) och även ett par vårskor.
När Alex såg jackan sa hon : Du är verkligen med 80-tal av alla i denna värld. (Nej det är jag inte, enligt mig själv)
Och när hon såg skorna sa hon : Åhh Amanda-skor! :) (Men hallå, vilka är INTE Amanda skor, hon har ju tusen olika sorter) Men jag tycker om dom så mycket. Är bruna och med liten klack, så jag inte ska se så kort ut, som folk klagar på.

Nej , mot bakning, sen cider och Lets Dance. Och sen TheFlamingMoes med Baron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0