Nervös...

Har varit skitnervös nu för att vi har redovisning imorgon och jag kan inget, och ja... jag blir alltid nervös när jag ska ha redovisning. Ända sedan 1an till 3an på gymnasiet. ursursurs....
Sen blev jag ännu mer nervös. Efter att jag kollat på alla reseprogram som går på 4an och 5an så vet jag bara mer och mer att jag verkligen vill bli reseledare. Verkligen! Men det är ju inte ens säkert att man Kan bli det. Måste kunna massa språk är en fördel... jobberfarenhet.... körkort..... Jag får helt enkelt sitta och hålla tummarna nästa höst när jag ska söka till förmodligen fritidsresors utbildning. Ta körkortet våren innan. Och jobba på mitt självförtroende. Jag har rätt bra självförtroende, men när jag tänker efter så kan det inte vara superduper bra eftersom att jag inte klarar av redovisningar..... eller? :P

Åh, jag vill bli reseledare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0