Om man hade haft lite mer pengar...

Pengar är så jävla viktigt om man ska kunna ha en liv.
Jag kan väl erkänna att jag inte har liiite pengar, men enligt mig som hatar att spendera( eller jag hatar inte att spendera, men jag hatar att se hur pengarna bara försvinner från kortet ) men nu har jag såpass " lite" så jag kan inte ens med att köpa juice utan att jag får panik. Så nu ska jag spara. Spara tills London. Och jag ska försöka att bara köpa någon klänning och en vårjacka där borta.
Sen efter det ska jag spara pengar igen. Då till att jag ska klippa mig. Mitt hår är så långt (jag gillar!) men så sjukt slitet (jag gillar inte!)

Åh jag som ville åka hem. Så måste jag stanna här hemma i Göteborg och jobba på projektarbete.
tröööttt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0