Poliser alltså...

Fan. Jag drog iväg tidigt till Polisen för att skaffa pass (SOM BLEV VASFULT! Mina ögon ser helt olika ut, och mitt ena ögonbryn är 1km högre jämfört med det andra. Meen skit samma.)
Iallafall, innan det var min tur så stog en tant och var hysterisk för hon ville anmäla att försäkringskassan inte ville betala henne pengar, och polisen försökte läääng förklara att det inte har med polisen att göra. Och när hon gick, stängde polisen rutan och man såååg att han och polisen i "kassan" bredvid började diskutera om detta. Och sååååååååå länge!
Helvete min syster var sjukt nära på att gå fram och knacka på rutan, för det var verkligen inte coolt, när det står massa folk i kö och väntar på sin tur och dom inte bryr sig.

DÅLIG STIL POLISER

men han var charmig sen. Sa en massa skämt och så vidare så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0