Skitkul Helg!

Helt underbart kul har vi haft det denna helg, jag och Elvira. Först med mycket dans och prat på Excet på fredagen. Och igår hade vi Melodifestivalsmys och rätt låt vann.
Efter det bestämde vi oss för att dra ut, fast lugn kväll. Vi gick en lååång promenad på Avenyn och borta vid Kungsportsplatsen och bestämde oss för att åka hem vid 2. När vi skulle kolla med taxi får jag sms av en kompis som är på ParkLane, jag och Elvira kollar på varandra och säger snabbt; ääh vi drar dit, dansar lite!
Vi hade hur trevligt som helst. Pratade massor och drack lite och slutade med att dansa. Tog taxin hem vid 4 och somnade snabbt.

Idag vaknade vi inte fören kl. 2 , tack vare att Elviras mamma ringde och väckte oss.
Vi har ätit frukost och kollat på The Hills denna lugna söndag.
Solen skiner och om en halvtimme ska vi inte till Centralstationen. Helgen är slut för den här gången, och Elvira ska lämna mig ensam.... :P
Jaja, nästa helg drar vi till Husaren i Skövde och kollar på The Flaming Moes och det är ju snart!

Ska iväg till Alex och Peter och låna en sugpropp eller vad fan det heter. :P Det är stopp i mitt handfat på toan, så vi har fått borsta tänderna och tvättat ansiktet i köket :P

Kommentarer
Postat av: Elvira

haha, sjukt kul helg baby! Gött att det löste sig med avloppet ;)

2009-03-15 @ 22:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0