Sol men värre än vinter!

I Göteborg är det verkligen världens finaste väder, Men samtidigt så blåser det sååå iskallt. Det är nästan värre än vinter, och jag hatar vinter och kyla. Tur att jag inte valde att läsa turism i Östersund, då hade jag nog varit död vid det här laget.

Idag hade vi iallafall redovisning och det gick jättebra :D Jag är så glad över att jag och Joanna har lärt känna varandra och är i samma grupp för hon är så bra :) Nu har jag även börjat prata myycket mer med dom andra i klassen och dom är alla så otroligt trevliga. Kul att alla ska fortsätta på nästa kurs som börjar nästa vecka.

Nu är jag ledig i en vecka som sagt. Ska hem till Skara, och det jag har planerat är att gå och kolla på Esteterna och Lisens föreställning på lördag. Ser fram emot jättemycket!

Ska städa nu. Elvira och Sofie ska sova här på fredag och då ska de inte behöva skåda denna orenligheten som är i denna lägenhet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0