Som vanligt när man är uttråkad

Jag ligger i sängen. Fortfarande. Ska nog ta en dusch och sen gå och handla.
När man har tråkigt blir det lätt att tankarna går till varma stället, våren eller bara till tagen efter tentan.
Som vanligt längtar jag mig bort till Turkiet (Detta eviga tjat! Jag vet, förlåt :P)
I Skara är det tydligen vårväder. Här är det skitgrått. Jag vill också kunna gå ut med mina solglasögon och min nya jeansjacka. Men i det här vädret dör t.o.m mina blommor.


Turkiet. Göteborg - Dalaman. Taxi till Gümbet och Tropicana Hotel. Sola Bada Festa och bara ha det helt underbart med både Lisen och Elvira koff. Annars också mami, papi, Alexandra och Vincent.

X-bar, Shakers, Escape, Central bar. Ska bli helt underbart med tre veckor i paradiset med Elvira de 2 första veckorna och sen Lisen den sista veckan. Men inte en enda dag med Amanda? Det är vi två som har Skapat detta paradis tillsammans och känns konstigt att inte få det på samma sätt som vi fått två år i rad nu. Det är ju vi två som har dansat på baren, åkt på båtturer, ätit kycklingkebab! Fått turkar att le, blivit skrämda av småbarn och skrämt tillbaka :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0