Söndagsöndag

Jag vet inte vad jag ska ta mig till ! Har så otroligt ont i ryggen så jag tror jag dör.
Så fort jag rör mig känns det som något knyts ihop i ryggen, vrids om och trycks till. En tjock kniv som trycks in i högra sidan, och den onda känslan strålar igenom hela ryggen, hela kroppen.  Jag måste åka till en läkare, men man vet ju hur det komer sluta. Jag kommer förmodligen få pencilin eller något annat.... och det kommer inte hjälpa.... Jag hatar min snea rygg!

Annars har jag haft en bra kväll med Lisen. Vi tog en promenad runt Skara och kollade på "One Tree Hill" och "Gossip Girl" hemma hos mig. Sen kollade vi även på "Vårt bröllop i era händer" eller vad det heter, samtidigt som Lisen masserade mig. Hon är så bra på det! Det gjorde så det kändes lite bättre i ryggen också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0