Späääänandee

Mina nya myskläder är just nu; tjock stickad tröja, jeans och raggsockar.
Har sutitt och skrivit på tentafrågor och efter en timme ligger huvudkudden i fotändan av sängen, täcket har jag som ryggstöd och 1000 papper är utspridda över sängen. Jag har nog inte kunnat sitta still..... eller? :/

Orkar inte mer. Ska bli najs att ta en cider imorgon kväll, göra mig iordning, åka iväg till Alex, Peter och Pootschi ett tag och sen åka vidare till Henriksberg och Erik och co. och bara ta det lugnt.
Haha jag hänger med Aron tror jag för hans gäng hade dissat honom, och jag bjöd inte med någon i mitt gäng, eftersom att jag bara studerar till tentan, och kan tänka mig att det inte är jättekul att enbart komma på kvällen och sen åka tillbaka på morgonen dagen efter.


Kommentarer
Postat av: amanda

heej! som det ser ut nu sa kommer jag hem i juni runt fodelsedagen... :) jag har redan varit har i over 5 manader, vansinnigt. hur gar det for dig med pluggeriet? ar du pa ratt stalle? :) pussochkram!

2009-03-06 @ 11:06:24
Postat av: amanda

ha det harligt ikvall, forresten. :)

2009-03-06 @ 11:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0