Spring i benen

Har inte gått upp ur sängen än. Har pluggat sedan jag vaknade, vilket iförsig var vid 1 men ändå :P
Drömde så många konstiga mardrömmar. En var att jag hittade ett helt nytt häfte som jag hade missat där det stog 15 helt annorlunda frågor till tentan som jag inte förstod något av! Sen drömde jag att alla mina vänner inte tyckte om att se mig lycklig så så fort någon positivt hände för mig så gjorde dom allt för att det skulle sluta negativt.

Ja mardrömmar är alltid lika otrevligt. Kanske var därför jag sov lite halvdåligt och inte vaknade fören vid lunch?

Imorgon är tentan. Och jag kan alla frågor lite halvt. Det gör mig frustrerad. Jag vill kunna allt jag har skrivit på mina papper men det går inte in i mitt huvud. Har alltid varit svårt med prov för mig. Jag vill vara lika smart som Mårten är, som gick i min klass på gymnasiet. En vandrande uppslagsbok liksom.

Spring i benen är vad jag har. Solen lyser utanför mitt fönster. Mysmusik på datorn och.... mina blommor är fortfarande döda :/ hm.... Plastblommor nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0