Tänkte tillbaka :)

Jag satt och tänkte tillbaka på alla utomlandsminnen jag har, vilket är sjukt många då jag åker och åkt utomland väldigt mycket. Första resan var Kreta, 4 månader gammal :P haha just dääär ifrån har jag iförsig inga minnen men jag kom på Tunisien-minne, när jag kollade på det gamla idol....

När vi åkte dit för några år sedan, jag Alex och Peter (fick det i 18års present) så såg jag en sjukt snygg kille på planet, en hiphoppare, lite mörkare i hyn och lång.... när jag gick förbi han och hans kompisar på planet säger den snygga ; "kolla den tjejen, hon var fiiin". Jag såg inte dom på hela resan så jag glömde väl dom rätt snabbt.
MEN när vi åkte hem så satt dom där igen, på planet. Haha! Vad jag måste ha lyst upp som en sol.
På flygplatsen hemma i Göteborg stog vi och väntade på väskorna och jag gick fram till rullbandet. Då hör jag hur någon säger Hej på skånska. Jag vänder mig om och det var den snygga killen! Vi pratade lite och så... dom hade varit där för att spela in en musikvideo och han trodde jag och Alex och Peter var där för att spela golf :P

Tog aldrig hans nummer, men förra året när jag kollade på gamla avsnitt från Idol, och Malmö så såg jag honom där! hahaha Det var lite kul faktiskt :)

Urs vad jag älskar alla mina sommarminnen och speciellt utomlandsminnen. Ryssland Spanien Turkiet Tunisien Uzbekistan England osv osv....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0