Tentaläsningsryck

Då får man börja sätta igång. Joanna hade köpt gamla tentor som hon även kopierade till mig så nu har jag suttit och försökt svar på några av dem. 3 st är avklarade. Har förmodligen inte svarat helt på dem men mitt mål är något poäng på alla iallafall :P De är sjukt svåra och man har verkligen iiiingen aning om hur mycket lärarna vill att man ska skriva.

Har inget mer kul att berätta. Förutom att jag håller på att planera födelsedagsfirande, óm det nu kommer gå bra, går ju aldrig fixa ett datum så alla kan vara med, men nuuu förmodligen kanske jag kan ha bestämt ett datum.

Åhhhh jag vill shoppa och fylla år och vara brun och blond nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0