& Tolvan från mami och mig går till....

Norge! Först för att han har bruna ögon, sen har han även fin röst, han har skrivit låten själv, är född i Vitryssland (Som Josephine hade sagt det: Belairiouse) och uppvuxen i Ryssland ;) Det gillar vi. Och även fiolspelat som GÖR hela låten. Mums på dig Alexander Rybak (som betyder fiskare)
    
Mamma
sa även att inget på Tingaling betydde något förutom Hejdå Putin. Och ingen har brytt sig på rysk tv, eller i tidningen så :P Det är nog svenskarna som har överdrivit.

Men jag kom på det, fan, Ukraina har ju varit bäst alla år typ! De senaste åren iallafall. Jag har hejat på dem de senaste åren. Först med hon som vann; Ruslana. Sen var det Tina Karol med - show me your love. Året efter var något skämt tror jag. 2008 var ju Shady Lady. Jävligt bra :P haha! Jo men seriöst. Jag kanske borde följa med min mamma till Ukraina någon gång, hon åker ju dit jätteofta med reseföretaget.

Tack och Gay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0