Uppe med tuppen...

eller är det inte så man säger?
Fan jag är sugen på att kolla på Kenny starfighter och så lyser stjärnorna i himmlen, eller vad den heter.
Får ta det när dom kommer ut på film istället. Annars skulle det vara skönt NU med någon man dejtar, så den kunde bjudit på bio, men hääpp.....

Igår ringde Sandra och oj vad vi pratade. Och urs vad jag saknar henne. Stolt över att jag klarade av att prata i telefon såpass länge som vi ändå pratade. Men det behövdes. Har inte träffat mina kompisar på aslänge nu. Bara Alexandra, Joanna, dom i kursen och Erik och hans gäng, men det är ju inte MITT gäng liksom . Jääjää Sandra ska iallafall med på The Flaming Moes spelninga, så det blir då vi ses nästa gång, båda har lite mycket i skolan nu.

Mot smink och kläder. Ska iväg till Alex och polisen och fixa PASS sen kolla efter en vårjacka på Allum.

Jag älskar den Juel-familjen. Det är där jag känner mig trygg nu, när i inte Farmor finns.

(Även om Peter alltid ska mobbas och inte tycker om mig ;P)



Tunisien April 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0