Världens bästa Lisen

Kolla Melodifestivalen med mami, Erik, Orela och Kristoffer. Berättade om Indiern som satt bredvid mig på bussen och sen mötte jag upp Lisen och co. på stadt. Jättekul :) Pratade med massa folk och vid tolv gick vi till Olins, efter att ha pratat med massa MUFare som inte aaaallt fick med mig på deras sida :P (YEES :P)
Där var också kul! Jag och Lisen som inte var så fulla drog igång på dansgolvet och kände att det var våran plats denna kväll. Älskar då man bara dansar till bra musik och inte tänker på något =)

Gick tillsammans hem, eftersom att vi bor 5 sek ifrån varandra och pratade massor :) som vanligt!
I love her, and I love that she is going to Turkey with me!

Puss och god natt


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Haha jo ett par gånger ;D Och jag kan hålla med om att i vissa vinklar är vi speciellt lika... såg några bilder på henne som såg ut som jag :P

2009-03-01 @ 09:44:51
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0