5 maj

Pappas födelsedag. Grattis hurra! :D

Drog aldrig iväg till skolan imorse. Vred och vände på mig hela natten och tror att feber gick ur mig, för ena sekunden var jag kokhet, andra sekunden höll jag på att frysa till döds.

Men senare på dagen kände jag mig bättre, och mötte Alex och Vincent på stan, det var dags att köpa konfirmationspresenter till våra kusinbarn. Vi gick på stan en bra stund, och jag köpte en lila blender, en kjol och smink.
Efter det åkte jag med dem hem och fick kvällsmat. Gott!

Imorgon blir det att gå till skolan, sen hem, städa och packa och sen ska jag hem till skara. Funderar på att ta datorn på bussen och skriva på uppsatsen. Har dock som sagt ingen motivation till något. Förutom utgång på Torsdag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0