Bombombom

Jag trodde att jag visste hur det var att vara supertrött och att gå och lägga sig och somna direkt.
Efter många nätter med Lisen när vi var små, då vi bestämde oss för att vara uppe så länge vi orkade... efter heldagar gående från 07.00 till 22.00, eller en heldag väntandes på en flygplats.... Nej, det var inte bästa gången jag har gått och lagt mig efter.... det var efter den dumma uppsatsen som jag satt och kämpade med i onsdagsnatt. Eftr att  tårar runnit, och efter myckt hjälp från mammas, kunde jag gå och lägga mig vid halv 3. Nu är den iallafall klar! Lycklig. Nu är det bara oponeringen kvar.  

Igår var en jättemysig kväll. Lisen fyllde år så jag prang över dit.
Vi tog bilen till McDonalds, köpte med oss milkshakes osv och åkte ut till flämslätt och tjötade.

Idag kom jag på vad som är positivast med Turkiet. Det är att det inte finns några getingar på stranden eller vid poolen. DET gör det på min altan! Vet inte hur många gånger jag fått en äckligt djup på mig idag, och jag har sprungit in i huset topless :P Så till slut gav jag upp, och nu sitter jag här.

Har tråkigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0