Eurovision 2

Jag har supertråkigt , och har skrivit på arbetet hela dagen så jag orkar inte göra något annat än käka upp Ben&Jerry glassen "Phishfood" (varför har dom stavat det med P?

Iallafall, så jag tänkte lyssna igenom dagens låtar i Eurovision och skriva om de bidrag jag vill/tror går vidare och dom som jag tycker suger bääälle.

Letland - vad händer? Är det ett högstadieband som kokat ihop en massa skit?

Serbien - Jag är helt seriös när jag säger att jag älskar denna låten! Jag rycks med som satan i refrengen och dansar som sångaren. Meen.... den går nog inte vidare :(

Polen - ååh vad fin.... NAT! Alla lugna låtar i eurovision låter likadant. Låt denna och Island sjunga samtidigt, så kommer dom gå ihop för att dom låter likadant. Tråkigt, men sånt gillar tydligen folk. Slovakien Cypern hör också hemma i "kassa balader-boxen"

Norge - var bra dom 3 första gångerna, nu är den uttjatat. Grattis till finalplats.

Danmark - Ronan Keating? Dåligaste nordenlåten iallafall.

Slovenien - Åh jag gillar fiolrock, men sen förstörde tjejen det :S Tar låten aldrig slut!? åååh

Ungern - HAHA! hahahahaha!

Azerbaijan - Ja den är ju rätt bra. Inte dålig iallafall. Och alla utom tjejen är svenska, så hejaheja! Dock tycker jag Sverige är bättre. Mamma tror att dom kommer spela denna låten flitigt i Turkiet i sommar. En sommarlåt helt enkelt.

Grekland - Hur kan denna vara favorit? Den suger balle

Litauen - låter som Dima Bilan... vet inte om det är positivt eller negativt, men den går nog inte vidare.

Moldavien - hehe.... Hora... ja bara namnet säger vad jag tycker om låten. Not good. Rätt käck, men hon sjunger förjävligt och jag blir stressad ev hennes röst.

Ukraina - Den var läskig... eller mystisk? Kan inte bestämma mig...

Estland - hade jag hejat på om det hände något i låten, men det händer nada! Synd, annars, bra tanke med den... eller hur jag nu ska säga.

Holland - haha dom var gulliga :)


Nej, jag tyckte typ 2 länder var bra i denna semifinal, och alla andra säger att du tio av dessa är segertippade.
Jag har verkligen inte samma smak som resten av Europa.


Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0