Eurovision

Jag trodde jag skulle få en tråkig ensamkväll där jag skulle få sörja att Sverige inte gått vidare, alldeles för mig själv.
Vad fan gjorde den kören? Den överröstade Marlena och det var inte alls lika bra som i Globen. SYND!

Iallafall, så började Lisen skriva med mig, och höll med om Kören.

Sen satt jag och pratade om vilka länder jag verkligen ville skulle gå vidare (Turkiet Israel och Sverige) och helt plötsligt svarar Lisen : - Den där Dimitri var allt något att sätta tänderna i!
Jag börjar fundera på om det var V itrysslands sångare (som var vedervärdigt ful) och frågar Lisen, men tydligen hade hon bara kollat in GreenRoom - killen :P haha!

Sen skrev hon "hahaha, vad är det med östländerna och deras akrobatik?! Är det inte det så är det eldslukare och magdanser. Vi fattar att ni är  rester av ett gammalt cirkus folk eller liknade?!" Åh fy fan vad jag skrattade. Det är ju sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0