Gårdagens

Det var ljust ute. Jag kollade upp mot Sandra som fortfarande sov, och tänkte: oj, vaknar jag före Sandra, det händer ju bara inte :P Jag vänder mig om igen och tar upp min klocka från golvet och blir chockad då den endast är 05.30. Inte konstigt att Sandra fortfarande sover. La mig ner och slockade på en gång.

Sov gott på madrassen i Sandras syster lägenhet, efter en jätterolig och samtidigt lugn kväll. Vi började med förfest hos Jenny, där vi körde roliga lekar och de andra drack, vid det tillfället skulle jag inte följa med dom ut sen.

Åkte till Skövde och träffade Linn inne på Voda. Gick till Pims och satt och drack och hade det mysigt och fortsatte på den roliga leken. Jag blev orolig över att jag ser läskig ut eftersom att jag fick påståenden "har suget i blicken" och "har mystiska ögon"..... hm... positivt... negativt? Iallafall , vi avslutade kvällen på Husaren, men jag gick en halvtimme innan de andra, hatade musiken och ville inte vara glädjedödare när dom andra kunde fortsätta att ha kul :)

Imorgon åker jag till Göteborg men kommer tillbaka till Skara redan på tisdag, då ska vi få umgås med Frida igen, första gången på flera månader! :D

Puss från trött ryss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0