JUST DET

Jag skulle ju skriva vad jag hade tänkt mig för den kommande veckan också. (För jag har inget att göra just nu)

Imorgon har vi handledningstid och ska prata ihop oss om vad vi mer ska skriva i vår uppsats.
Just nu är det bara uppsatsen som är kvar (och oponering) innan sommarlovet!

Jag måste även in till stan, med min syster och köpa konfirmationspresenter och födelsedagspresent till pappa som fyller år den 5 maj. Jag ska samtidigt kolla efter studentpresent till Lisen och en blå fin klänning på H&M som jag blivit kär i.

Sen ska vi förhoppningsvis ut i Skövde på torsdag. DET ser jag fram emot! Inga shot den kvällen :P




Kommentarer
Postat av: Amanda Livh

Hahah tycker du jag ser ut som henne. ;)

Men det var inget ställe som var så. Det var bara en grej vi ville göra. VI gick till en helt vanlig uteklubb. Så detta kan vi lätt fixa till hemma i Sverige också. :)

2009-05-04 @ 20:46:51
URL: http://amandalivh.blogg.se/
Postat av: Amanda Livh

Hälsa grattis till din pappis. :)

2009-05-04 @ 20:47:35
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0