Kalas

Ja, uppsatsen om kulturkalaset börjar bli mer eller mindre klart. Imorgon blir en till lång dag då jag och Joanna ska finputsa på det och sen vill jag ta bussen hem till Skara.

Efter dagen jobb på uppsatsen åkte jag till Alex, Juel och Vincent där även mormor var på besök och jag kom lagom till kvällsmaten 18.00. Fick sjuts hem av Peter och nu kollar jag på DH.
Fick även med mig en film hem, "A walk to remember" som jag ska ta med hem till Skara och kolla på =)

Idag fick jag en studentpresent fixad. Jag hade slutat hoppats på att kunna köpa den då det inte finns en sådan affär i närheten av Göteborg eller Skara, men sen kom jag på att Amanda är i London och hon är en ängel som hjälper mig med det =) Dock fick jag en ny present att tänka på idag. Till min andra bästa vän som fyller år. Fan, jag är ju så ofantasifull! Får ta en dag på stan imorgon. Måste ändå köpa en ram så.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0