Lång vecka

Idag kände jag verkligen att denna veckan kommer bli lång. Jag och Joanna ska skriva klart uppsatsen och det kommer bli kämpigt. Jag är inte motiverad alls, men men... det måste ju bli klart så :P

Det var kul att vara med Alex och Ann på "modell för en dag". Dom ble v så snygga på sina kort!
Och jag fick Vincent för mig själv. Vilken bra moster jag är ;)

Längtar till måndag. Då har jag bestämt mig för att baka scones, och har bjudit hem Jenny Sandra och Frida hem till mig på te och mys. Mysmys.

Men nu ska jag kolla på tv. Har bestämt mig för att kolla på The Village, även om jag förmodligen inte kommer kunna sova sen. Varför måste jag vara så mesig när det gäller skräckfilmer och sova ensam ? :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0