Lycklig :)

Ja de senaste dagarna har varit helt jättebra. Frida har kommit hem och hela vårt sp3a-tjejgäng är hemma och jag är så lycklig. Vi, Jag Frida, Sandra, Jenny, började med mat och prat hemma hos Sandra hela onsdagskvällen/natten. Vi vaknade sent på onsdagen, och drog till Skövde, kollade i affärer och åt jättegod mat på Pims.

Vi åkte sen hem, och jag Sandra och Frida avslutade onsdagskvällen med "Bröllopsduellen" popcorn, kladdkaka och fanta. Och politikssnack, som inte alls var kul :P Och Frida berättade om en massdöd i Kambodja som nästan fick en att börja gråta. Det var så otroligt intressant.

Nu ska jag försöka vakna till, är supertrött. Ska skriva på uppsatsen och sen åka tillbaka till Göteborg.


Puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0